MODALITATI DE LIVRARE SI POLITICA DE RETURNARE A COLETELOR


Detalii despre modul in care puteti primi produsele comandate.
 


In cazul in care toate produsele din comanda dvs sunt in stoc, expedierea coletului se face in maxim 24 de ore de la efectuarea comenzii.
In cazul in care unul sau mai multe produse din comanda dvs nu se afla in stocul magazinului nostru, livrarea comenzii se va face in 24 de ore de la intrarea produselor in stocul nostru.


Transportul este asigurat de catre compania Cargus (curierat rapid).

Costurile de transport Cargus sunt:

    - in Bucuresti - 8 RON pentru primul kg
    - in tara - 11 RON pentru primul kg
    - ramburs - 1 RON


Pentru fiecare kg in plus se percepe o taxa suplimentara de 1RON/kg.
Toate preturile de mai sus sunt fara TVA.

Orice mentiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Programul de livrari este intre orele 10:00 - 18:00.

Toate constatarile referitoare la integritatea coletului/coletelor se vor face in prezenta agentului curierului prin intocmirea unui proces verbal constatator. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Pentru siguranta unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuata in ambalaje diferite, suplimentar fata de cel original.

*Livrarea produselor din comenzile ce au modalitatea de plata CARD BANCAR se face in maxim 10 zile lucratoare de la plata acestora.

 

  POLITICA DE RETURNARE


Produsele achizitionate la distanta:


Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Exclusive Skin Care S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lipsuri cantitative, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca 
S.C. Exclusive Skin Care S.R.L nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (prezinta semen evidente de lovituri, existand posibilitatea ca produsele din interiorul coletului sa fie deteriorate) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Costul transportului produselor de la 
S.C. Exclusive Skin Care S.R.L  catre client si de la client catre S.C. Exclusive Skin Care S.R.L revine in responsabilitatea clientului.